6/11

hej alla glada.
idag ärde torsdag,  (och 1 månad sen jag fyllde 18) wiiie det menas med att i morgon är de fredag och sen helt, och jobb. saknar jobb=( känns som de va skit länge sen men de va ju måndags senast haha. iaf i morse va jag tröttare än tröttast. usch fy. men dagen har flytit på endå. hade ju 3 timmars musik och jag är nog både tondöv och har den sämsta taktkännslan ever. spelade blockflöjt hela lektionen med björn för vi är lite efterblivna o kan inte lära oss Januari börjar året.... men men de fixar sig. efter de blev de lunch och konsum. sedan bibloteket. sen va de svenska pratade med camilla o PA oxå o vi sa snacka om de nästa fredag när vi har PA- lektionstid. sen va de geografi o vi kunde inte koncentrera oss, jag o frida. höhöhö men men. sen skulle jag ta bussen till södervärn, och hela ditt sätt äcklar mig. vill bara spy på dig. så jag gick in på apoteket o köpte lite stuff till mammi. sen bussen hem. på bussen satte sig en tant som lukta mer sprit än en fjortisfest, och jag blev full av att sitta brevid henne i 20 minuter o lukta på hennes sprit lukt. usch fy. tycker så synd om dessa människor. anyway syster är här så nu ska jag ner o kolla one tree hill med henne. sen blir de mys o mat med familjen innan  mamma åker o är borta i 4 dagar =(
ha de så brao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0