5/11

tjabbatjenahallå.
dagen började rätt så dåligt. va skit trött när klockan ringde. men jag drog mig upp endå. in i duchen o på med kläder. blev jeans och hoodtröja. myspys. sen slog jag isönder en spegel (Y) perfekt. så jag trodde att provet skulle gå bajs men de gjorde de verkligen inte. kunde alla frågor o skrev mer än 3 a4 blad. wiiihoo. vad har hänt med mig o skolan?! iaf sen hade vi historia. kollade på en film i zablockisalen, lite hemsk va den. men den va bra. efter de hade vi psykologi sen svenska. tog bussen till trelleborg och sen blev de körning vid halv 5. än en gång fick jag beröm för min backning och fickparkering. både körlärarna säger att de är min grej, så de känns skönt. hoppas de håller i sig resten av livet höhö. sen hämtade pappa mig. så åkte vi till apoteket. sen hem o lagade mat. o nu sitter jag häär. ska nog städa mitt rum eller plugga sen om 2 timmar är de Greys anatomy. Bestämde även med mina systrar o pappa idag att på söndag, farsdag, ska vi käka fondue. hemma faktiskt. blir inget elysee idag för de e mysigare hemma, så kan alla dricka vin till maten o så oxå. wiiie. mammi är ju inte hemma så de e lite sorligt. =( men men ska göra lite nytta nu.



ps. 30 skoldagar kvar till jullovet. kanske borde handla juklappar snart. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0