4/11

hejhopp.
nu är jag hemmma från skolan. hade ju bara två lektioner idag. psykologi o idrott.
på psykologin kollade vi på olika filmer i zablockisalen. and guess what jag lyckades hålla mig vaken. credd till mig. satt dock o smsade med kevin så de va väl största delen varför jag va vaken =) sen hade vi lunch ngn äcklig gryta usch. sen skulle vi ha idrott. Taekwondo blev det så vi begav oss dit. fy fan va jobbigt de va. med alla dessa sparkar o slag o uppvärmningen va ju inte att leka med heller. sen skulle vi springa fram o sparka på mitsarna, 10 sparkar med varje ben sen tillbaka till andra väggen o göra 10 armhävningar sen tillbaka och boxa på mitsarna, 10 med varje arm sen tillbaka till väggen o göra 10 situps! o sen till andra väggen o knäa, 10med varje ben. sen till väggen igen o göra 10 knäböj sen till mitsarna igen o göra armbågeslag 10 med varje arm. sen va de byte. och de tempot vi hade va inte heller att leka med. jag va med sara o vi va skit gryma.fråga själv frida som stod o fotade oss höhö. sen som avslutning, innan strechningen så gjorde vi 20 armhävningar o 80 situps! hello Träningsvärk i morgon!  sen promenerade jag till bussen o nu sitter jag häär. idag blir de plugg, laga mat, Uglybetty, Desperata hemmafruar & sängen. haha. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0