30/11

usch denna dagen har varit hemsk. började med att jag vaknade och mådde verkligen jätte dåligt.  sen gick jaga ner och då hade mamma och pappa dukat fram världens mysigaste frukost. där fanns verkligen allt. och sen hade dom tänt första ljuset, eftersom det är första advent. =)  efter maten ringde jag 7 st olika människor på jobb och frågade om ngn av dom kunde jobba. men som vanligt kan igen. blir så arg på sånna som aldrig kan ställa upp. sen ringde jag jobb och jessica försökte hjälpa mig men de gick verkligen inte. så de va bara att hoppa in i duschen käka några alvedon sen iväg till jobb. väl framme på jobb va jag död. och gråtfärdig. men det va bara att bita ihop och tänka på pengarna. som tur jobbade jag med jessica och vicktor och dom gör mig alltid glad. vicktor va verkligen skit jobbig idag men han fick mig att glömma allt och bli glad för en stund iaf.
en annan sak som va bra är att frånochmed vecka 2 så har jag fått fasta tider på helgerna. jobbar varje lördag och söndag. och jag stänger endast i gång var 14:e dag. så det är skönt. äntligen lite rutin på det hela.
sen hämtade pappa mig efter jobb. bästaste. sen när jag kom hem låg jag i mammas och pappas säng och pratade med dom till typ nu.
mamma tycker att jag ska va hemma från skolan i morgon eftersom jag verkligen ser jätte sjuk ut och känner mig inte alls särskillt kry. så det bli nog så.
men men nu ska jag sova och jag hopppas att jag sover bättre än inatt, eftersom jag vaknade 1000 ggr eftersom jag inte fick ngn luft.
sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Eve

taskiga dem e som inte kan ställa upp :(

2008-12-01 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0