26/11

orkar inte alls skriva ett inlägg men tänker göra det endå.
dagen började med att mamma väckte mig runt 7. såg på min mobil att jag hade fått 5 sms under nattens gång. så jag har nog sovit rätt hårt. anyway satte mig på bussen och väl framme i skolan så hade vi religon och vikarie. efter det historia ggr två. slutade runt 11.40 så då tog jag sara o frida bussen till malmö mässhallar och tog en titt på sacomässan. ville igentligen inte dit men dom tvingade mig. sen gick vi o mötte upp saras mamma för att ta hennes bil. sen släppte sara av mig och frida hos frida. sen tog jag en runda i stan innan jag åkte hem. blev varken att jag träffade evelina eller emilia för jag kände inte för de utan ville bara hem.
ligger just nu i min säng där jag legat dem senaste 2 timmarna med sprängande huvudvärk och en hunger som heter duga.
får väl snart ta mig upp här ifrån och laga mat till mig o lillsis eftersom mamma jobbar till 22 och pappa är ute  med sina arbetskompisar.
hejdå


sara, jag o frida utanför skolan den första snödagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0