24/11

då va det måndag idag, vaknade som vanligt men jag kom på att vi hade idrott första lektionen så jag behövde inte duscha. så jag tog på mig idrottskläder o la mig i sängen igen o nannade i en kvart. sen va de bara att packa idrottsväska osv. dagens lektion hölls i gymmet. mkt trevligt har nog aldrig varit så aktiv som jag va idag haha. jag cyklade, sprang gick på sån trampemaski, lyfte vikter och tränade massa annat. sen va de in i duschen och vidare till mentorstid. det sas inget speciellt så vi sprang ner o åt. äcklig mat så de blev endast ett knäckebröd. sen upp igen till 3:dje våningen (våra trappor dödar) och hade geografi, väldigt aktiva va jag o frida på den första lektionen, tack vare ali haha. sen hade vi en rast på 10 minuter så då blev de konsum och sen geografi igen. efter det va de rast i en timme så då satte vi oss o gjorde instuderingsuppgifterna till psykologiprovet i mogron. sen va de histroia. och sen va skolan slut.

så då tog jag bussen till trelleborg och körskolan. jessica ringde o frågade om jag kunde jobba 18-22 i morgon och självklart sa jag ja! iaf körningen gick bra trots att de va halt och de snöade. haha. körde nästan i en timme för vi startade lite tidigare och sen glömde vi klockan hahaha. anyway papps hämtade mig så åkte vi o handlade torktummlaren och sen sprang jag in o handlde mjölk o sånt! sen bjöd jag pappa på pizza bara för att han är bäääst! =)

sen ringde florim o frågade om jag ville byta pass med honom, så han tar mitt i morgon så tar jag 4 timmar av han på fredag. och visst kunde jag de! så jag börjar 15 och slutar 22 på fredag wiihoo! igentligen skulle jag slutat 4 på fredag men vår lärare ska på begravning så vi slutar typ 12.10 så jag ska luncha med pappa då innan jag ska ta bussen till jobb. wiiie!
men men nu kallar psykologiboken på mig. hörs sen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0