23/11

då va det söndag, vaknade av att jag grät i natt. skit skumt, drömde väl någon mardröm eller ngt! sen i morse kom pappi upp o väckte mig. sen blev det mys frukost med hela familjen, för bigsis sov här i natt. och efter de hade det bara varit städ städ matlagning och städ.! men nu är allt klart. har även hunnit plocka undan på mitt rum, men jag orkar inte damsuga. haha. sen vid 4 kommer hela tjocka släkten + niccie o josse. vi har fått låna stolar o sånt av mormor igen. haaha. usch vad vi är många. lyckligt vis är det inte alla som kommer utan det är några av mammas syskon och deras barn så vi blir väl runt 35 hahaha. men det är mys!
nä nu ska jag göra ngt annat och sen ska jag ha djupdykning i min klädkammare för att se om där finns ngt som jag kan ha på mig ikv!
ha en trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0