22/11

hejhej! ingen väckte mig i morse vilket resluterade i att jag vakndae 12.15 haha. sov i 10 timmar i natt och de va behövande.! sen gick jag ner o upptäckte att ingen va hemma. så jag började städa osv. sen kom mammi hem. o sen kom systrarna så vi tog en fika sen va de bara att sätta igång med lussebulls-bak. jag hinner dock inte va med mer för jag ska iväg o jobba. hjälpte mamma med maten inför morgon dagen med.! =) och nu står dom där nere o håller på =) de e mys. dock började jag gråta när en viss låt spelades på radion, men då hamlade jag snabbt i mammas varma famn med massa pussar! jag älskar dig mammi!
skit jobbigt att behöva jobba idag, vill va hemma med familjen o mysa. pappa är heller inte hemma för han är iväg o hjälper kusinerna att flytta till deras nybyggda hus! wiiie!
men men i morgon blir de mys o firande med nära och kära! ska hinna plugga lite oxå tänkte jag, har ju psykologiprov / idrottsarbete och svenskarbete som ska va klart snart! yeeey. hello no fritid!
men men måste fixa till mig nu!
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0