2/11

helt matt är jag.  denna dagen har varit den värsta på länge. dagen började med att klockan inte ringde i morse. PANIK. mamma kom upp 07.10 då vi skulle köra o blev chockad att jag inte va uppe. så de va bara upp snabbt som fan o slänga på sig kläderna. hatar att inte duscha på morgonen men jag hann verkligen inte. fick sminka mig i bilen oxå. kom till jobb prick kvart i 8 då jag började. när jag kom såg jag att felicia inte hade ringt in tidningarna från igår vilket menades med att jag va tvungen att hinna med det oxå. sen ta in dom nya tidningarna osv. massa stress o jag hade knappt inte hunnit vakna. iaf vi har varit tre st som har jobbat idag fram till 2. TRE förstår ni hur kaos allt har varit. aldrig förr har jag haft så mkt att göra. och detta resulterade att jag fick min rast klockan 2. och inte nog med det han som levererade varor backade på johans bil (Y) smart. så alla har varit helt utmattade och irriterade. och alla dessa klagande kunder, minst 3 ggr har jag varit nära på att börja gråta idag. de e sånna människor som inte har ngt annat för sig än att klaga. men de va bara att bita ihop och lossas att de inte tar på en när man har sånna kunder. alla mina favorit kunder har varit o handlat idag iaf. och de gjorde mig glad för dom är alltid så trevliga och gulliga. men om man räknar bort de har dagen varit skit. 8 timmar. fy fan. sen har jag frusit och varit hungrig som en varg. usch fy är sjukt glad att jag slipper vara med och inventera inatt iaf. pappa stod på pekeringen när jag hade slutat så de gjorde mig glad, trodde att jag skulle få ta bussen hem idag men de behöve jag inte. älskade pappa.  men men klockan 8 ska jag sova idag. för jag behöver det är så trött och slut att jag bara vill gråta. nu ska jag städa, vilket jag inte orkar men jag måste och sen är det one tree hill och gossip girls sen sängen Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0