20/11

hello!
dagen idag har varit en perfekt studiedags dag. förutom studierna för dom har det inte blivit mkt av. åkte iaf o käkade sushi med mamma. gott som fan. ska äta de igen med josse i morgon. som jag förövrigt inte har träffat på snart en månad. usch vad hårt de lät. sen har jag frostat av frysen mamma o jag skulle igentligen baka ikv men vi orkade inte så de blir på lördag innan jobb! har oxå bestämt med emilia nästa fredag, då ska vi mysa och sitta o snacka massa skit. höhöhö. anyway i morgon är det fredag riktigt skönt och sen blir det att träffa mina älsklingar. wiiie =) nu ska jag ner o säga god natt till mamms o papps sen blir det ett avsnitt av OTH sen nanna. skolan 8 till 4 i morgon. bläää. nanna gott!


Yes, jag snubblar in på din blogg då och då!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0