18/11

hello.
har varit en riktigt seg och underbar dag. klar med svenskan och påbörjat psykologin. underbar känsla. dock har det blivit en massa one tree hill idag oxå. wiiie. nu väntar jag bara på klockan ska bli halv 7 så mammi har slutat o så ska vi iväg o handla. eftersom det bara är hon o jag hemma. sen ikväll blir det ugly betty och desperata hemmafruar. det är mys. men ska klä på mig nu. ciao


jag är glad att du läser min blogg, även fast det känns lite skrämmande vissa stunder. men det är väl samma sak med allt som är nytt, att de känns konstigt i början. men vem vet det kasnke blir bättre och den kostiga känslan utvecklas till en bättre känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0