13/11

wiie i morgon är det fredag vilket betyder ledighet, och sovmorgon. wiie.

dagen började med att klockan ringde, oooh nooo!  ville absolut inte gå upp. stängde av klockan sen ångrade jag mig, jag skulle ha snooza  istället men sen kom jag på att de skulle bara ta längre tid att ställa om klockan för att sedan snooza så jag sket i det hahaha. gick in i duchen o vaknade till liv där, sen efteråt sminkade jag mig såå. sen ner o käkade fruktsallad. sen körde pappi mig till skolan. 

första lektionen va ju som sagt musik, gjorde provet på Blockflöjt (spelade den 9:onde symfonin) och på trummor. och hör och häpna mina vänner jag höll (&klarade av) takten utmärkt wiiihooo! Congratz till mig. haha
sen blev det en snabb lunch och sedan vidare till konsum och inhandlade goooodis. mumsfilibabba. sen va de svenska och filmen Birds! skit torr film och jag hölll på att somna men jag fick endå nerkladdat 3 sidor med fakta. efter det va de geografi för hela slanten. hann med en del av de muntliga läxförhöret sedan va de bara att promenera till bussen. 

väl framme på körskolan så kom jag 20 i 2. skulle igentligen köra kvart i 2 men sen igår så flyttade jag fram den en kvart för att jag inte trodde att jag skulle hinna. men jag hann så vi körde kvart i 2. gick riktigt bra idag oxå, fick tvärbromsa i 50 km/h och i 70km/h spännande faktiskt. körde en helt felfri körning enligt min körlärare så det va skoj! sen hämtade pappi mig. stannade till hos thomas o snackade lite med honom innan vi körde hem

väl hemma blev de one tree hill och sedan mat. sen letade jag hysteriskt efter systers blockflöjt för att jag skulle bevisa för pappa att jag kan spela, men han sa bara med ett hånflin: höhö jag tror dig när du har bevisat de Fukker! hahaha jävla pappa. nu sitter jag här o sitter. funderar på att sy lite. haha sen packa ner kläder och taggar o allt va jag nu behöver inför jobb i morgon. wiiiihooo. ska bli skoj att jobba, mina jobbnerver håller på att gå av så mkt jag längtar. wiie.  

sen lördag är det ju jobb till 19. än en gång har jag dubbelbokat mig, både tackat ja till ett par kompisar till mamma o pappa som ska ha fest och sen har jag sagt att jag ska träffa niccie o josse. fan. haha. men det blir nog det sistnämda fast jag är otroligt kröksugen. men men ska gå nu. ha en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0