12/11

heeeelllo!
då va den värsta skoldagen över.
hatar onsdagar för vi
har religon, historia, historia,
 psykologi och svenska.
skit drygt. men idag
gick de väl rätt bra förutom
att jag har haft världens
mensverk. usch fy.
så har knarkat ipreen idag
höhö! sen tog jag bussen
till trelleborg, somnade
 för jag va så nannig.
sen va de körskolan som gällde.
och jag måste säga de igen,
fy fan va grym jag är. parkera
 i vanliga parkeringsplatser/ fickparkera 
och backa  de e jag bäst på. 
 och min körskolelärare berömde
mig som fan idag, han tycker att
jag har gjort stora framsteg från förra gången o de känns underbart. wiiie när han snackar om "the day" då jag ska ha uppkörning så pirrar det i hela kroppen. wiiie. anyway sen hämtade pappi mig sen åkte jag hem o satte igång med maten, ungspankaka. den är snart klar och de ska bli gott är så fruktansvärt hungrig eftersom de inte blev en ordentlig lunch idag. iallifalli har jag ätit min "årets första lussebulle" och den vaaa så god. älskar lussebullar mer än allt annat. fy fan. tänk sen när de är dags att börja baka sånna och tänk lucia. mums jag kommer gå upp såååå mkt i vikt höhö. men det är de värt mina vänner.  iaf måste ner nu o se hur de går med maten. ha en trevlig kväll. Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0