12 timmars sömn

jaa de ni det va underbart. fast endå va jag trött som en häst när jag vaknade och kändes febrig. men de va bara att upp och hoppa och in i duschen. sen gjorde jag mig klar o tog bussen till skolan. halv sov på bussen för jag mådde som sagt inte bra. florim smsade och frågade om jag kunde ta hans pass i kassan mellan 3-7 och jag är ju som jag är så jag tog de. skoldagen flöt på och sen missade jag bussen till jobb. den jag skulle ha tagit så jag fick vänta i 20 minuter. så jag ringde till jobb o meddelade detta o då sa jane att florim inte skulle ha börjat förrän 5. doooh. så jane frågade lotta om de va okej för henne o sluta 2 timmar tidigare så jag kunde ta hennes två timmar oxå så de gjorde jag. lånade kläder från jobb höhö. jobbade med BM och sen mot kvällen va de jag o annica. sen gick hon o florim skulle börja 19.00 till 22.00 men han va sen så jag missade 19.01 bussen. så jag fick vänta till den som gick 19.31 så jag satt o höll töntfjönten sällskap ist. mammi hämtade mig i vellinge o så hade dom beställt pizza så satt vi o mös framför tven o käkade pizza. nu väntar jag på att Prison Break ska börja sen är de sängen. börjar 11.20 i morgon och slutar 14.00 niiice. har bara psykologi och idrott. men men nu ska jag gåå. ha det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0