11/11

goooodmorgon.
det blev inget kvällsinlägg igår
för mitt internet va inte helt 100.
iaf riktig mysig kväll blev de,
när mamma slutade halv 7
så hade jag redan fixat maten.
sen satt vi inne vid tven och
käkade. sjukt mkt skratt och
mkt prat. sen norppade jag
mammas ögonbryn höhöhö
det är skoj för hon skriker
som ett barn. hon hatar det
och jag älskar det (6) höhö.
men fina blev dom. sen fixade
jag med lite annat, eller jag o
syster vi snackade om julklappar
till våra kära föräldrar och
hoppas det går de som vi vill.
sen tog jag mig en dusch
och hör och häpna,
jag borstade igenom
hela mitt hår
och fick ut alla Dreads.
hahaha. väl behövligt.
 iaf sen blev det prison
 break med pappi. och
där efter blev det sängen.
har drömt som en idiot i
natt oxå mina drömmar nu förtiden är så verkliga =/ anyway klockan tio har mammi paus så då ska vi köra o handla o sen släpper hon mig i skolan eftersom jag börjar 11.20 har då psykologi och sen har jag idrott och simmning. denna gången är det som tur innomhus och inte i havet. så idag blir de inget smink och mjukis. wiiihoo. sen slutar jag o då ska jag fixa lite ärenden.
ha en bra dag allihopa. =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0