11/11

heeeeeelllo!
nu va skoldagen över, älskar tisdagar och jag älskar mamma. haha. åkte till Ica Maxi o handlade. sen blev de Drive in på BK mobilia, för nää jag hade inte käkat frulle. kom lite försent  höhö. älskar mamma o mig i sånna här stunder, har alltid så skoj och så mkt skratt. wiiihoo. iaf hade psykologi ingen direkt ansträngande lektion. sen vandrade jag o frida till konsum o sen ner i matsalen. sen gick vi till Aqua kul. det är inte så jävla kul som dom vill få fram genom namnet. simmade sjukt många längder, benne höll i lektionen usch fy. sen hade vi stafett i vattnet och mitt lag vann över Fridas (H) höhö och endå försökte fridas lag fuska. btw va jag den enda tjejen i mitt lag så därför blev vi lite extra grymma. iaf sen efter allt de tramset så vandrade jag o frida till äventyrsbadet, och det va 89 ggr roligare där när man va typ 10. nu va de bara massa äckliga gubbar som satt o glodde på en. usch fy. så vi gick in o duschade. dom har ju byggt om överallt så det va värsta projektet att hitta. but we made it!  sen hämtade pappi mig och nu är jag hemma. ska kolla one tree hill nu på kanal 5. sen runt 6 ska jag till nike. och äntligen få träffa mina älsklingar. känns som ååååår senast. sen blir de ugly betty och Desperata hemmafruar och massa mys.
men ska gåå och ta en alvedon nu, eftersom jag alltid får huvudvärk av att bada på badhus. hörs sen ikväll. 
Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0