10/11

hej alla glada.
idag blev det ingen skola. försov mig rätt mkt, shame on me. :$
så istället har det blivit en städa-mys-tv/film tittar dag idag.
sånna dagar jag älskar. fast FÖÖÖÖRLÅT frida och kit. =(
har jätte dåligt samvete nu när jag kollar i min kalender
och ser att vi skulle på möte angående studentflaket idag. buuuh.
men jag hoppas de går/gick bra utan mig med. 
jane från jobb ringde innan o gav mig tider. självklart tar jag så många 
tider som jag får men det ger mig lite ångest samtidigt för jag har inte
tid att träffa my lovies =( men på lördag slutar jag 7. så då kasnke
vi kan hänga? sjukt glad i detta fallet att jag inte har pojkvän, hur skulle
de fungera? haha. iallafall på fredag är de skola till 4, sen jobb 17-22
lördag börjar jag 13 och slutar 19 och söndag börjar jag 14 och slutar 22. 
bra cash blir det iaf. =) sen är det körning på onsdag och torsdag med 
körskolan, så i morgon älsklingar? ska vi mysa och kolla ugly och desperata
hemmafruar? usch vad jag känner mig upptagen. =/ 
iaf nu är de plugga teori som gäller sen One tree hill efter det fixa mat och
sen ikväll blir det Prison Break. byebye 

Kommentarer
Postat av: Frida ;P

hahah du det är lugnt , han var bara svin snygg haha..

men du om du inte vet det så ska vi simma i morgon om du nu inte försover dej ;)

2008-11-10 @ 22:22:15
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0