var är du min kära mobil ? =(

i morse tog jag bussen kl9 till skolan. träffade festim på bussen. och upptäkte att jag inte hade min mobil med mig. och det = dööööden. när jag kom till skolan fick jag reda på att idrotten va inställld och de menas med att jag hade rast till 13.20. RÖÖÖVHÅL. blev sjukt lack. så jag tutti och sho tog bussen till T-bryggan o sov i solen. de va skönt. dom idioterna låg o solade i string och bh. haha sen  ringde marit från skolan o berättade att de brann eller att de fanns en bomb på skolan eller ngt. så de fanns massa  poliser o sånt där. o de va allvarligt. och jag hade fortfarande min jacka o mina idrottskläder i skolan. doooh. så jag fick åka hem utan. sen somnade jag på bussen o de känndes som jag hade fått nackspärr. =( skit ont hade jag. sen när jag kom hem började jag leta efter min mobil men jag hittar inte den =( så snälla gud säg att jag la den i min idrottsväska o att den ligger kvar i skolan i morgon när jag kommer till skolan. iaf jag e trött så nu ska jag nanna en stund. sen e de ugly och desperata hemmafruar.
hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0