torsdag

jag vet inte vad det är med mig men jag har verkligen fått sömnproblem. sover inte alls bra om nätterna mer. vaknar flera ggr per natt. och så var även denna natten. =(
morgonen började relativt bra, kom till skolan och hade nationella i matte. gick nog rätt hyffsat.
sen vid 12 tog jag bussen hem till min älskade mammi. köpte isglass med mig. sen satt vi o snacka en stund. efter de gick vi ut o la oss i solen o båda somnade. haha sånt e mys. sen ringde nelson o frågade om jag ville med till matchen ikv och det vill jag nog. så jag har nyss duschat. =)
sen innan kom kusin förbi en stund. och nu är syster här =)
sen ringde min chef innan så i morgon ska jag ner där en stund efter skolan och så ska hon visa mig hur man stänger. sen på lördag ska jag jobba kväll wiiiie. är skit nervös för jag har bara provjobbat en gång i 3 timmar. men de ska nog gå bra.
nu ska jag fixa mig. pussinussnuss mina kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0