stängning.

natten igår var som sagt bajs. så jag va cp trött på dagen i går. men trots de klippte jag alla gräsmattor sen skulle jag decka i solen men de va för varmt. så jag gick in o la mig. sen vid halv 2 gick jag o duschade sen ner o hjälpte pappi med maten. vid tre körde han mig till vellinge ängar där jag sedan tog bussen till jobb. kom lite tidigare men de gjorde ingenting. dagen flöt på rätt snabbt sen vid halv 7 tvingade dom mig att gå på rast haha. så då satte jag mig i fika rummet o ringde pappi, världens bästa pappi. så snackade vi lite. sen efter en halvtimme va de dags igen. och de fick brao. sen  vid 8 lämnade all personal mig med affären, kunderna & ansvaret alldels själv. men de gick skit bra. hann med att göra allt som jag skulle sen 10 i 10 kom väktaren så stängde vi. blev skit glad att det gick så bra för jag va verkligen sjukt nervös. fick skriva upp mig på massa nya tider om jag ville. men jag tog inga i veckan för vi har sjukt mkt i skolan så de fick bli jobb på lördag 13-19 ist. wiiie. sen vid 22.20 kom pappi o hämtade mig utanför jobb så ringde niccie o frågade om jag ville hem till josse för dom hängde där. men jag pallade inte. så jag åkte hem med pappi o kollade film o hade mys med honom. eftersom varken mamma eller syster är hemma.
sen vid halv 2 gick jag upp kunde så klart inte somna dirrekt så de blev lite sms skivande o sånt fram till halv 4 HAHAHAA. sen sussade jag gott.
o nu tänkte jag gå ner till pappi o kääka frukost. idag blir de plugg, plugg och plugg. =( sen får vi se vad som händer. ska med pappi o handla oxå tänkte jag. men ha en bra dag allessamman. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0