söndag och måndag

kom på nu när jag låg i min lilla säng (lilla ochg lilla den är rätt stor) att jag inte berättat om min kära söndag. iaf daegn börjde med att jag vaknade vid 8. men låg kvar till 9 typ hörde att pappa va ut och tvättade bilen så jag gick ut o joinade honom. sen käkade han o jag frulle. och snackade massa massa massa. älskar sånna stunder med dig pappi. bestämde oss sedan för att åka o handla för de verkligen ekade i vår kyl haha. så det gjorde vi och de e alltid mys att gå runt med pappi. efter de körde vi till vellinge kollade på lillsyrrans match, dom vann med 2-0 wiihoo. sen hem. deckade i skuggan i typ 1 timme. haha. sen kom fantastic 4 hit. (deras nya smeknamn som pappi har gett dom) så fixade vi maten. blev grillat. mumms. sen käkade vi 7. och de va mys. sen stack pappa och syster ner till jasse. och jasse kom upp här. sen dränkte dom mig med vatten. jävla jävlar. så fick jag gåå in o byta om. sen blev de kolla Mff matchen på tv. ovh eftersom dom förlorade med 2-0 så bar dom ut mig igen och dränkte mig med vatten sedan bar dom i mig i poolen. eller slängde i mig. jag får alltid för allt. =( hahah men sen va vattenkriget i full gång. alla slangar åkte fram tilloch med högtryckstvätten. sen åkte dom och jag o jasse hade mys, precis som vilken annan söndag som hellst. sen stack jasse o jag pluggade sen nannade jag.

idag vaknade jag som vanligt åkte till skolan hade mina lektioner sen Ig provning vid halv 1. gick brao. va hemma igen vid 3. mös lite med mammi eftersom hon har kommit hem från stockholm. har mest legat i min säng för min mensverk har dödat mig. städade o lite sånt med. sen snackat massa massa massa i telefon idag, flera ggr. och de känns så skönt att allt är bra igen. som förr. att vi kan prata utan att de känns konstigt. verkligen tack.
sen har jag kollat film i sängen o nu ska jag titta klart på den tänkte jag. sen ska jag sussa gott. börjar 13.20 i morgon. doooh. känns onödigt men jag måste ha min närvaro.
soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0