sol, grillning och mys

idag började dagen som gårdagen slutade, alltså ångest och tårar.
men jag tvingade undan allt och satte igång med mitt arbete.
vid halv 2 kom mamma upp o sa att vi skulle va på kalas vid 3 och
innan de skulle vi in till stan o lämna pernilla. jag kände att pressen
va för stor på mig att hinna allt detta här på typ en halvtimme. och
sen kände jag inte alls för att träffa tjocka släckten. så jag sket i de.
snackade lite med jasse så jag vandrade ner till henne, jag hittade
henne  och hennes pappa stekande vid deras pool. så de va bara att
klä av sig och joina dom. efter en stund gick vi in o fixade mackor till barnen
och sedan satte vi igång med att förbereda saker till paj.
när jag kom ut hade jag 8 missade samtal. 5 från lilli och 3 från niccie.
i sånna stunder känner man sig populär. haha
efter ett tag sringde niccie igen så snackade vi lite sen ringde lilli
o undra om vi skulle grilla idag. och självklart kunde vi de.
jag gick hem och tinade kyckling och kollade one tree hill.
sen kom mina pågar. så blev de grill, studsmatta och mys.
sen stack marko. och vi andra vandrade in. sen stack nelson.
och vi andra fortsatte chilla. sen vid 10 stack lilli, babba och hakan.
så fixade jag o jasse te och låg i min säng o snackade massa.
jag kan inte sluta att säga hur mkt jag älskar dig. och allt detta med dig och mig.
det betyder så mkt. de betyder att vi har hittat tillbaka till varandra. och de
betyder sååå  mkt att vi bor så nära.  vi har känt varandra sen vi va pluttesmå
och vi kommer ha varandra tills döden skiljer oss åt. och som vi sa idag,
så har vi haft våra ovänns stunder. men dom är över nu. och jag älskar
dig och din familj bara mer o mer för varje dag. (L)
sen nyss stack jasse. =( så nu ligger jag i sängen o nu ska jag nanna. skola i morgon. pppuuuuust.
ska en runda till doktorn efter skolan sen kasnke ner o provjobba om jag orkar.
nanna gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0