kärlek

mamma & pappa.image276
vad skulle jag gjort utan er?
 ni är dom bästa i mitt liv.
 jag älskar er mest på denna
jord. och ibland förstår jag
inte vad jag har gjort för att
förtjäna att ha er som mina
 föräldrar. alltid alltid finns
ni där för mig och alltid
ställer ni upp. när jag ser
 vilken relation mina kompisar/klasskompisar
 har till sina föräldrar så
blir jag lycklig när jag
 tänker på vilken relation jag har till er.
och när vissa av mina
kompisar berättar hur
dom har det hemma
så har jag svårt att fatta
för jag trodde endå att
dom flesta har föräldrar
som bryr sig och som
finns där. men de har
tydligen inte. och det är
de som är svårt att förstå.
för jag jämnför med mina
och mina föräldrar är mina
bästa vänner. och jag hade aldrig kunnat tänka mig tanken att leva utan dom i min närhet. kan inte sätta mig in i den situationen. Tack gud för att jag har fått dom bästa föräldrarna i världen. kan verkligen inte föreställa mig ett liv utan er. tex bara nu, mamma åkte nyss till stockholm och jag känner mig halv,. =( skit mysig morgon hade jag med mammi. vi satt o snackade massa o bara hade mys. =(fast hon är hemma igen på måndag wiiie. o pappi jobbar. =( men vi ska ha myshelg endå..

så säg aldrig att ni har världens bästa föräldrar förren ni har träffat mina ;) höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0