jobb jobb jobb.

igår va jag hemma från skolan  och tog de lugnt o pluggade o så.sen vid 5 körde pappa ner mig till jobb. och så klart hade jag missuppfattat allt. jag trodde bara jag skulle dit och dom skulle bara visa hur man stänger men jag skulle tydligen jobba. så jag fick smya in på toan o ringa pappa o säga att han fick köra hem så länge =( så satte jag igång sen va jahg med när dom stängde. sen hämtade älsklings pappa mig igen. o på vägen hem stannade vi till hos jasse för pappa skulle snacka med hennes föräldrar o så klart hade dom folk så började dom kröka. och de e så sjukt ball när pappa o tomas är på lyret för dom blir roligare än någonsin haha. iaf sen vid halv 2 fick jag köra hem o då va jag dödstrött.
skulle igentligen till dean med de blev inte så =( får ta de ngn annan dag.
sen  hela denna natt har jag typ sovit 2 sekunder. har bara legat o tänkt på att jag ska stänga idag. och jobba alldeles ensam från 19-22 är sååååå nervös och jag är sååå räääddd att jag ska glömma att göra ngt innnan jag går och tänk så kan jag inte allt. iaf jag vaknade 7 o kunde absolut inte sova mer. senhar jag bara legat o tänkt igenom allt i ,mitt huvud. börjar iaf 16 idag o jobbar till 22. och får 100%  i lön så de känns skönt. snälla gud hoppas att ingenting går fel idag. aaarh
iaf nu ska jag ner o se om pappi är vaken. pussinuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0