Gästblogg - Nicole

image268


Jaapp, hejsan nadjas läsare. Det här e nicole. Eftersom nadja e så torr o inte vill uppdatera så får väl helt enkelt jag 
göra det år henne.

Idag har vi inte gjort något annant än att äta. Först frukost klockan tre. Kyckling pommez och bea. För 5 pers ungefär. 
Sen va vi ute me min vovve. Sen somnade nadja igen. Sen väckte jag henne efter en timme typ så stack vi till 
centrum som luffare o köpte mer onyttigt o hyrde någon b-film. Nu sitter vi o stör oss på alla, liksom igår. Haha. 
Killar e jobbiga svin. Såja, där kom de ut. Så alla ni som va jobbiga igår, inklusive alla araber med svettdoft som 
tog på nadjas bakdel, o raggade som idioter, nu vet ni att ni va jobbiga. 

Fast min älskling va den ända som inte va jobbig. Världens sötaste. Nadja älskling, du kan få lite av honom oxå. 
Han har iaf boodie så de räcker oss båda. Mums. 

Ja men ha de bra hjärtan. 
Pusspuss / Nicole






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0