fredag & lördag

Idag e de lördag och min blogg e konstig. :S
iaf över skönt att de är lördag o inte måndag idag.
jag gillar sånna här lång helger dom är guldvärda.
igår efter jag kommit hem från niccie så stannade jag och
papps till en stund hos jasse. sen körde jag hem.
efter de va de bara att dra igång med städandet.
sen vid 7 kom jasse med familj och Mats.
Mats btw är en sjukt cool snubbe som jobbar med att
stoppa pedofiler på internet och barnporr
och sånt. riktigt cool att lyssna på honom och allt
han har varit med om.
iaf igår blev de grillat. mummms.
jasse och jag va lite halv rastlösa så
vi gick hem till henne och tog ut cello
på en runda. sen hem o kollade på Miami Ink.
sen hände en liten olycka med badtunnan:(
så när pappa skulle fylla på vattten igen så blev
de kallt=( så vid 1 halv 2 började vi elda igen.
och vid 2 badade hela ligan. och de va cp varmt
vi brände oss =( så efter 20 min kasnke
pallade inte jag och jasse trycket så vi gick
upp på mitt rum och sen deckade båda i min säng(Y)
sen vid 3 stack alla så dåå gick jag ner o sa godnatt
till mamms o papps. sen sov jag.

sen i morse vaknade jag vid 10. satte mig dirr med
mitt fucking arbete. kom en bit iaf. men jag fattar
inte några saker så jag ska fråga papps, mamms eller
pernilla när dom kommer hem igen.
så för att sysselsätta mig läste jag igenom
hela kartin schulmans blogg. efter som hon har
flyttat över till finest.se nu. och sen mös
jag lite med victoria, jasses syrra. som
för övrigt är sötast i världen
så ja de va min dag.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0