=(

verkligen allt är fel. 2 olyckor på 2 dagar är för mkt. och alldeles för mkt tårar har det varit. och alldeles för lite sömn. har sovit 2 timmar sen natten mellan tisdag o onsdag så jag hoppas denna natten blir bäättre. och jag hoppas alla tårar försvinner för jag orkar inte gråta mer. önskar bara att gårdagen inte hade funnits. visst hade vi skoj på liseberg men hade hellre skitit i de om jag visste hur dagen/natten slutade, =(
men huvudsaken är att de inte blev ngn större skada av de hela.
jag orkar inte mer nu, kommer ta en paus från bloggandet tills allt har lagt sig och de känns bättre.
ha de bra.

familjen&vännerna, hade aldrig klarat allt utan er. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0