en liten update.

jag vet  att jag inte har varit så hemskt aktiv här på bloggen på den senaste veckan?! men de har sina anledningar. mina dagar har jag tillbringat med niccie, jossa, annika, max,matti & Glenn a.k.a Bowling ligan. iaf nu har allt lagt sig efter olyckan och det känns väl relativt bra. undrar bara när mitt knä oxå ska bli helt bra. har så dödligt ont vissa stunder. kan verkligen inte ligga helt utsträckt med benet eller sitta på huk eller ngt liknande för då känns de som om mitt ben ska gå av. men så är det, det är inte lätt när det är svårt. hahaha. 
fick ledigt från vandringen / sova i vindskydd som mina kära klasskamrater gör denna veckan  på grund av mitt knä. så jag har bara tagit de lugnt. hängde hela dagen igår med josse. och ens stund med max och niccie =) wiiie sen nanna josse hos mig sen passa vi barn idag.  Tack för att du ställde upp och hjälpte mig att passa dom. hade inte klarat de utan dig. <3
har även börjat snacka igen (sjukt) mkt med en viss person, och det känns bra. bättre än ngnsin. jag har behövt det och jag har saknat de dödligt. men tack för du bröt isen mellan oss och tog kontakt igen för de betyder. iiih =D
för övrigt så ringde min chef idag och jag ska jobba på lördag 07.30 - 14.00 och även nästa fredag men då ska jag stänga igen. de ska bli skojigt. =D
sen finns det väl inte mkt mer att berätta ska åter gå till campions leauge finalen nu. men ha det bra mina kära vänner. vi hörs väl antagligen i morgon eller ngn anna dag. pussinuss


efter allt som har hänt nu den sista tiden så har " what doesn't kill me can only make me stronger" blivit en väldigt betydande menning för mig och mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Älskar dig!

2008-05-25 @ 21:21:14
URL: http://ellarosenfin.blogg.se
Postat av: nadja

älskar dig med

2008-05-29 @ 09:37:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0