dagen

efter en otroligt orolig natt där jag vaknade ca 345 ggr så gick jag upp vid 7 duschade o klädde på mig, sket i sminket för jag pallade inte. gick ner sen tog jag bussen till skolan. kollade igenom min idrottsväska o där låg min lilla älskling med 15 missade samtal och 7 sms. vf händer sånt här när jag inte har mobilen nära till hands? haha iaf hade svenska där efter samhälle sen lite mer än 2 timmars massage. hade en timme teori och sen praktik där vi masserade varnadra. sen chillade vi i solen lite. efter de skulle vi ha två timmars historia men läraren va sjuk så vi lämnade bara vårt arbete ( tack gud att jag slipper ha de i min närhet längre) sen fick vi gå. tog bussen med fru till hennes bror satt där en stund. sen hem till sho o bytte om sen gick vi tillbaka. satt o solade o jag blev faktiskt brun wiiie. sen kom tutti med. så då gick vi o passade ungar. lagade mat o sånt. sen skulle jag ta bussen 20.05 hem. så nä jag går in piper mitt busskort.
jag: varför går de inte?
busschaffören: klockan är efter 8.
jag: och de menas?
han: att de inte går efter 8.
jag: får jag inte åka endå?
han: jo om du betalar.
jag: jag har inga pengar ute,.
han: då får du ringa din mamma o pappa
jag: men vet du hur långt bort jag bor? och hur lång tid detta kommer ta
han: de e inte mitt problem hejdå-
FUCKING GUUBBBJÄVEL DÖÖÖ
och jag hade verkligen 1 kr kvar på mobilen så hjag smsa mamma så pappa kom o hämtade mig. btw gick jag från hindby till jägersro center. jävla buss.K*K hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0