dagen

inatt har jag sovit skit dåligt. har knappt inte sovit så när klockan ringde i morse ville jag bara slänga den i väggen och somna om. men jag gick upp o duschade o fixade mig. va sjukt irriterad på allt o alla. men som tur hade jag bara två lektioner idag så de va chill. sen gick jag tioll stan en stund med fru. efter de tog jag bussen till  vellinge, träffade annicka på bussen snackade massa. de va trevligt. har inte träffat henne på ett tag. sen träffa jag doktorn. sen kom mamms o hämtade mig. sen hem så klippte jag gräset o fixa massa.. sen grillade jag till familjen o fixade maten.  snackade med nina (jasses mamma) för hon kom upp en stund. så snackade vi om häktet o sånt för hon jobbar där o de är en del av det projektarbetet vi ska ha i trejan. så de e ball:D sen va victoria här en stund (jasses syster) HALLLÅÅÅÅE jasse var är du? haha jag saknade dig dääär. iaf nu sitter jag och äter min  tofuline glass aka. wannabee-glass-med-taper-kliser-smak och kollar Cashmere maffia. o jag är dödstrött. ska sova dirr efter detta eftersom de inte e proson break mer. hejdå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0