.

igår va hela dagen fel. kände bara hat till allt och alla. och ångesten stod mig upp till halsen och tårarna rann över ett X antal ggr. jävla bajs. sen skickade jasse världens finaste sak till mig och jag började gråta igen :( jag älskar dig älskling, för alltid. du kommer alltid att vara min första riktiga bästis, och ingen eller inget kommer ngnsin kunna jämföras med allt vi har och har gått igenom. alla  minnen o allt. iaf satt med mitt arbete hela dagen och jag ville bara spy på de. sen vid 8 kom lilli, babba, hakan och nelson och verkligen våldgästa mig från ingenstans. spelade lite plump o så som vanligt sen vid halv 11 stack dom och jag gick o la mig i sängen och kollade på blommor av stål. sen somnade jag.
vaknade 2345500´ggr inatt av ångest attacker. =( bara vaknade o började gråta o sånt. helt cp.
idag e de iaf söndag
o jag önskar att jag hade sluppit komma till skolan nästa vecka för den e dödligt jobbig. fuck allt.
när jag vaknade idag hade jag fått världens gulligaste sms av josse. de e sånt som betyder och värmer. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0