yeeees.

idag är jag glad. och lycklig. jag känner mig sjukt glad. fast jag har mått som en bergochdalbana idag. haha
när jag vaknade i morse och kom ner så satt tomas och pappa och drack kaffe och snackade. sen dröjde inte länge till mamma och nina kom hem från deras 1 timmes promenad. (jasmines föräldrar) haha här är vi uppe med tuppen ^^ sen satt vi och snacka och sånt. sen helt plötsligt åkte pappa och tomas iväg och handlade saker. så åkte jag och mamma och handlade. och hämtade isolering. och nu exakt snart är pappa och tomas klara med min vägg och den nya dörren på min ovanvåning:D iiiih. ingen är gladare än jag. iiiih. så hela dagen idag har jag städat, tvättat och städat igen och hjälpt dom. och dom har krökat och byggt. hahaha. iaf tycker sjukt synd om jasse som jobbar idag. haha men ikv ska deras familj käka hääär:D och det är mys.
imorgon blir de nog spackla och tapesera och måla kasnke. iiih:D jag e glad och lycklig. nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska vi käka. kanske fest ikv?! om jasse pallar. HAHAHA.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0