vår saga slutar här

du har varit mitt allt under en lång tid nu. du har funnits där i vått och tort. alltid. och jag har älskat dig föralltid. sen va de en gång som en dum idiot kom och snodde dig från mig. men jag gav inte upp hoppet. en kort tid där efter försonades vi, du och jag. och jag blev mer och mer tacksam för dig. och älskade dig ännu mer än innan. många gånger har vi tappat bort varandra men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. alltid. men nu, nu vet jag att de e slut för dig och mig. vår saga slutar här. tack för allt och tack för att du alltid har varit en stor del av mitt liv. vet inte hur jag ska klara mig utan dig. =(
vila ifrid min kära mobil =(  08.03.03 gick du ifrån mig föralltid =(

Kommentarer
Postat av: Josefine

LÖÖÖÖNT! IDI! jag blev ju orolig!

2008-03-03 @ 19:50:48
URL: http://ellarosenfin.blogg.se
Postat av: nadja

men de e ju sant =( mitt allt har lämnat mig folajf. =(

2008-03-03 @ 19:59:38
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0