torsdag

igår kunde  jag verkligen  inte somna så jag låg vaken ett tag. och när jag inte hade ngt mer att fundera över så började jag planera min student i mitt huvud. japp min student. hahaa de e ett år kvar. verkligen allt va perfekt och jag va skit snygg. alla mina närmsta va där. och det kunde inte bli bättre. perfekt väder o allt. Gud vad jag längtar. iiih.
i morse vaknade jag dirr när klockan ringde. nästan flög upp o in i duschen. detta va verkligen en speciell dag, den  första torsdagen på evigheter som jag åkte till skolan. brukar inte gå på torsdagar för att vi har så sjukt mkt håltimmar, men idag gjorde jag de. =D
första lektionen va matte. tränade inför provet som vi har på tisdag. sen hade vi natur, ingen labb idag så de va bara vanlig dubbellektion. sen hade vi maaud. och lång rast. så fru palla inte trycket så hon gick hem. men inte nadja inte. jag gick ut med grabbsen i klassen så satt vi o solade haha:D verkligen underbart väder idag, riktigt skönt. hoppas nu att våren är påväg på allvar. sen hade vi då historia. i bara en liten stund sen tog jag bussen hem vid 2. =D somnade på bussen men niccie ringde mig så jag vaknade. haha.
sen ringde jossa o frågade om vi skulle hänga lite idag. så de ska vi. hon kommer sen till moi.
i morgon e de fredag o de e skönt. iih. ska vandra till niccies jobb i morgon efter skolan tänkte jag.
sen på lördags ska vi ta oss en tripp till center syd. =) myyyys.
nä nu ska jag göra ngt vettigt, som att städa mitt rum. men vi hörs folks. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0