tjabba tjena hallå

idag hade jag sovmorgon till 10.20. och det behövde jag. för jag har verkligen vatt happy gånger 100000 idag.
gick upp halv 9. gjorde mig snygg för att åka till skolan, de händer typ never. men idag hände de.  sen åkte jag med mamms och handlade. sen körde hon mig till skolan. tack bästaste. sen hade vi idrott. tränade inför olympiaden i stockholm eller i skövde?! och mitt lag e grymt. nu ska jag bara lära mig göra armhävningar oxå. iiiih. så nu ska vi dit och tävla i tre dagar. mot göteborg och stockholm sen dagen efter vi kommer hem så ska vi till revinge, ett militär läger. så dom 10 dagarna kommer va asballa. och jag längtar. iiiih. efter idrotten va de maud. äckliga potatisbullar och blodkorv. bläää. så jag sket i att äta. sen hade vi 1½ timmes hålltimme. så då satt vi och chillade a littolbit. sen natur. sen matte. sen kom papps och hämtade mig =) och nu e jag himma.
i morgon har jag utvecklingssamtal 9.50 till 10.20 en e jag ledig resten av dagen. sen e jag ledig hela torsdag oxå. iiih. love it. jag e happy. och hungrig så nu ska jag käääka. pussinuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0