tisdag

jaha då täänkte jag berätta image247
om denna daugen då.
mamms väckte mig halv
8. sen fixade jag mig o sånt.
sen kom syster upp o sa att
där va en ambulans hos
grannen, han i spökhuset
brevid oss. han är visst
90 år. de visste jag inte ens.
iaf så bar dom ut han och åkte
iväg med honom.
han hade somnat men inte
vaknat. asså han har inte dött
o allt står rätt med han.
han har typ hamnat i koma eller
ngt. skit skumt. :S iaf sen ringde
jag fru. och då meddelade hon
mig att vi inte hade idrott. och de
menas med att jag började 13.20.
sjukt nog åkte jag till skolan endå.
beröm till mig höhö.
iaf åkte med mamma o syster
o handlade. sen lämnade mamma
mig hos fryy. sen tog vi bussen till stan fru skulle fixa lite saker. sen till skolan och åt haha. sen hade vi natur och dubbel matte. sen slutade jag. mötte upp papps så åkte vi och handlade extra minne till våra datorer.sen körde vi hem. skulle äta men pappa åkte ner till jasse o dom för att hjälpa hennes pappa med ngt.:P ska ner o förbereda maten strax. iaf idag e kusin här. hon ska sova här o de e mys. i morgon e idrotten inställd så vi ska flytta fram historian så jag slutar runt 3 isf halv 5 o de e skönt. nää nu e jag hungrig som en varg. skriver mer sen. pussinuss.

ps. mina ögon va på hugget idag, riktigt snygga om jag får säga de själv. höhöhö

Kommentarer
Postat av: Nadjas största snooook (tror jag)

Ja de får jag ju faktiskt hålla med om, var hittade du dom ögonen gumman?

2008-03-25 @ 21:31:39
Postat av: nadja

hahaha jaa du e min största snook. haha. jaa du de undrar jag med. haha

2008-03-25 @ 22:26:38
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0