tisdag & onsdag

igår va de först mys med jasse älskling hela dagen typ. gossipgirls, mat, mys och massa snack. jag älskar dig och jag är så glad att vi har börjat umgås igen. de betyder så mkt. en gång bästisar alltid bästisar:D viissst?!
iaf sen kom niccie, helen och patrik och hämtade mig. åkt ehem till niccie där jossa oxå va. så chiollade vi. sen åkte josse. så gick jag och niccie och sov.


idag vaknade vi vid nio. mös och så. sen skulle niccie till frisören och baken, så jag joinade henne. sen köpte vi maaaud och gick upp till max. kul att träffa honom de va ett tag sen. sen åkte vi till mobilia niccie hanldade skor till max i födelsedagspresent. sen lämnade vi max och jag och niccie åkte hem till henne och låg o mös i hennes soffa. jag låg verkligen på niccie. haha de va mys. sen åkte vi till käglinge med luckyboy. jag och lucky hade dragkamp. höhö sen hem till niccie och mös igen. sen kom pappi och hämtdae mig. sen när jag kom hem va kusin och syster häär. hade lovat kusin att sy upp ett par gardiner till honom. så de gjorde jag =)  sen kollade jag på Greys anatomy. KÄÄÄÄRLEK till de programet. och nu e de fråga olle. haha. sen ska jag sova.


dagarnas bästa: både igår och idag va de bästa. jag behöver sånt nu. när allt e uppochner.
dagarnas sämsta: lissy, absolut lissy. varför ringde du inte idag tönt? haha sen att jag inte kan lägga upp bilder på min blogg. thats sucks. 




i swear i can't take it any more. all i think about is you. all the time, days and night. it's hurts. where did we go wrong? where?  Who's gonna talk to me on the phone 'till the sun comes up? i have so many questions. i hate what you have done and didn't do. i hate everything. i miss you and miss everything. im tired.  so tired.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0