roligaste på sjukt länge

haha fy fan säger jag bara. igår va vi som sagt på crown/mazarin.
kevin och hans kompis hade förfest där o så. fick välkomsdrinkar osch så
sen hade vi ball. haha. jag, niccie, jasse & joanna va en av dom första som kom och jag och niccie och kevin och dom va dom sista som gick haha:D över sjuk kväll och jag som inte skulle dricka så mkt blev över full. och är sjukt bakis idag (Y) men de e ball. faktiskt haha. iaf somnade vid halv 5 och sen gick jag upp halv 10 (Y) braaaa nadja braaa. detta händer aldrig. men iaf nu ska jag iväg och handla lite stuff med papps.
men verkligen tack kevin för igår. det va den bästa kvällen på länge, eller den bästa kvällen helt enkelt. och
tack niccie, jasse, joanna, alla niklasor (fanns typ 10000 sånna haha) och alla andra kevins kompisar. igår va ball. fy fan. =D 

ps. bilder kommer sen =D


image230
haha när togs denna bilden? haha
jag, jasse & niklas

Kommentarer
Postat av: Niclas

Kanske där var 10000 niklasor men bara en Niclas ;)

tack för en trevlig kväll

2008-03-10 @ 22:13:15
Postat av: nadja

hahaha. de e kanske sant. haha. tack själv och de va skoj att träffa dig =)

2008-03-12 @ 22:22:08
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0