Onsdag.

idag har jag som sagt inte mått alls bra. mått riktigt dåligt. så jag bestämde mig för att åka hem vid 12 iochmed vi hade håltimme till halv 3 och jag kände mig inte tillräckligt motiverad att stanna så länge. så jag ringde mamms så hon hämtade mig. vad skulle jag gjort utan dig mamma? dun är den bästa. och jag älskar dig. sen när jag kom hem så mös jag en stund med mamma sen frös jag som faaen. så jag tog ett hoot bad. och de va verkligen hot. sen gick jag o la mig o sov några timmar. jag behövde de.
sen kom mamms upp o väckte mig. så åt vi. sen gick jag upp igen. och vila lite. sen gick jag ner o då såg jag att två av mina kusiner va här, Robin och lina. dom är iochförsig fortfarande kvar, lina ska nanna här men robin ska nog hem snart. iaf så kollade jag, mamma och robin på so you think you can dance. men robin pallla inte läget så han gick upp till pappa som surade för att han inte fick se fotbollen haha. sen blev de Greys med mamms. och jag grät som vanligt. tyckte detta avsnittet va sorgligt. =(
och nu tänkte jag för en gång skull att jag skulle sova tidigt. så de tänker jag oxå göra.

har föresten gått resten av min medicin idag, ska ta 5 tabletter om dagen första veckan, andra veckan 10/ dag och tredje veckan och frammåt ska jag ta 15/ dag. de du nicole ^^
sen fick jag några droppar som jag oxå ska ta som smakar saltvatten som verkligen är salt. fy fan och jag som hatar salt. Damn.

iaf i måndags hade vi en mysig middag här hemma, bara familjen. hela familjen. så käkdae vi i vardagsrumet. sen satt jag o snackade me troja, och försökte få henne att skratta ( vår hund, hon kan faktiskt skratta) så ser jag att pappa dööör av skratt. de kommer verkligen tårar från hans ögon. och jag bara: haha va e de?
han: du e fan dum i huvudet HAHAHAHHAA tro man sitter o gör grimaser till hunden och sånt. höhöhöhö
sen skrattar hela familjen.
det är sånna här stunder jag älskar, de e dom som betyder mkt. när jag gör ngn glad. och när alla skrattar. de betyder. och de e sånna här tillfällen med familjen som är värt mer än något annat. just i den stunden kände jag lycka.

nä nu mina vänner ska jag sova, är skit trött. vet inte vad de e för fel på mig =/ men ngt är inte rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0