onsdag.

idag vaknade jag halv 9 med mensverk.. image229
skulle på utvecklingssamtal klockan 9.50.
det gick bättre än förväntat. alla trodde
på mig och de känns skönt. iiih
sen fixade jag o mamms lite saker
 i stan sen tog vi en fika på
esspreso house. muums
träffade annicka, min förra spansklärare.
skit söt unge har hon fått. aaw.
sen åkte jag o mamms hem.
nu ska mamma plugga =(
 jag borde göra de samma
men jag ska faktiskt städa först.
tack för idag mamma du är bäst. och jag
älskar sånna här dagar med dig. love you.
iaf senare idag blir de först träffa jasmine i 5 röda.
sen träffa niccie, min älskling.
hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft. pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0