nu har jag fått min dom ^^

idag va jag med om de sjukaste och häftigaste ever. efter skolan så åkte jag, syster & mamma och handlade. sen hem så hjälpte syster mig med ett arbete. sen vid 2 körde jag och mamma till halland. vi skulle till en homoepat. och de va de sjukaste jag vatt med om.  man höll fingrarna i en ring typ. så tog hon på olika glasrör typ med massa saker i. så kände ens undermedvetna av om man inte tålde eller inte. och om man inte gjorde de så drogs fingrarna från varandra. fast man kämpade emot att dom inte skulle göra de. riktigt sjukt va de.
fick iaf reda på att jag inte tåler mjölk (som jag visste redan), vitt mjöl, socker & ost. känns konstigt. för allt innehåller de typ. sen märke hon att jag lätt blir deprimerad och har ångest och sånt utan att jag behövde säga ngt. asså de va riktigt sjuk upplevelse. men riktigt coolt. sen sa hon att jag måste börja äta ordentligt och dricka mkt vatten. fy fan va coolt de va. asså man fattar inte om man inte upplevt de. iiih. sen va jag överkänslig mot elektricitet så jag måste stänga min dator på nätterna och inte ha min mobil i sängen när jag nannar. men de kan jag väl leva med. både jag och mamma blev undersökta. och de tog 3 timmar. så vid 7 körde vi där ifrån. sen in och handlade "vår nya kost" sen övningskörde jag hem. och de gick bra. fick ett sjukt sug att åka in om niccie och krama henne och säga att jag älskade henne. men de blev inte så. =P nu ska jag snart nanna. i morgon ska jag til optikern med papps. =) men sov gott alla. pussinusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0