måndag

igår lekte jag med niccie, eller vi kollade på fullpackat med robert gustafsson och miami ink. sen mös jag lite me familjen sen gick jag upp och la mig. och då sprack allt. ångesten som har legat och grott till en klump i magen och alla tårar som har växt och samlats som en klump i halsen. jag började stor böla. och massa tankar kom. om allt och alla. och de va tusen år sen de hände sist. men sen igår kom de. =( sen somnade jag med tårarna rinnades.
i morse vaknade jag, fortfarande ledsen. =( men åkte endå till skolan. sen på bussen så kom en låt som påminner mig sjukligt mkt om lissy och mig så började jag gråta igen.
men skolan gick snabbt idag hade bara svenska, spanska, mentorstid och studieverkstaden. så jag slutade halv 12. =) i morgon e de skola igen och på onsdag är jag ledig. ska bara till skolan på utvecklingssamtal. =P
nä nu ska jag ta en fika med mamms.
får se vad som händer idag.
ha en bra dag allihopa. pussinuss

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0