lyckliiiiiig

förlåt mina kära läsare för att jag har varit en dålig uppdaterare idag.
men de e bara för att dagen började inte bra, bråka med mamma o sånt.
=( sen ringde niccie o sa att dom hade bokat resan till thailand. och då blev
jag så lycklig att jag började gråta. iiiih. fy fan va vackert de e.
och jag bara längtar. asså om ett år sitter jag inte här jag sitter nu.
de e sjukt. jag har varit så glad att jag har sprungit om kring o hoppat
och då o då gråtit av lycka. hahaha jaa jag e cp. men detta har alltid
varit en av mina högsta drömmar. iiiih.
så nu måste jag jobba. de e mkt pengar. men guuud, de kommer va värt
vartända öre. iiiih två veckor i paradiset. kan de bli bättre?




är vårt hotell inte underbart?

Kommentarer
Postat av: nicole

iiiiiih jag läääängtaaar :D

2008-03-24 @ 12:36:35
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: linnea

så jävla fint :O:O ni kommer att ha "the time of your lifes" :D

2008-03-24 @ 16:24:23
URL: http://ad0rable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0