lördagskväll

som sagt kom familjen svensson hit och käkade igår.
de va mys. haha:D som alltid.image159
sen palla vi inte trycket mer så vi gick hem till jasse.
så fixade vi oss och blev snygga.
sen begav vi oss till oxie, på lokalfest. =D
kul att träffa alla igen. för de va ett tag sen.
men varken jag eller jasse drack iochmed
vi inte mådde helt bra sen fredags. haha
men sen skulle alla dra till slagt och vi pallade
inte. så vi åkte hem igen. sen snacka jag lite med
matti när jag kom hem sen deckade jag :P haha
i morse väckte mamma mig halv 10. ville kasta
en kudde i huvudet på henne men jag lät bli.:P

sen käka vi frulle och nu ska papps och jag spackla
den nya väggen sen ska vi tapesera och fixa och dona.
skriver mer sen. iaf denna helgen har varit den bästa
på länge, lagom mysig och mkt händelser.
sjukt kul att jag har hängt med jasse hela helgen oxå. =D
har saknat de.=( ha en bra söndag. pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0