iiih känner mig på hugget ^^

yeeees. idag känner jag mig glad. fast jag vaknade först vid halv 1 och smsa med shogoofa utan att jag visste de:S haha. sen vaknade jag vid 4 för att jag drömde om Greys anatomy. HAHAHA
men iaf sen när jag hade vaknat på riktigt och sånt. så satte jag mig och gjorde klart ett naturarbete till i morgon. sen fixade jag min natur redovisning oxå, med OH bilder och sånt. känner mig så sjukt duktig. iiih.
nu har jag bara idrott och historie arbeten kvar. har prov i historia nästa onsdag så jag måste nog börja plugga  lite snart. :P
anyway idag ska jag kasnke hjälpa kusin att flytta:D sen förhoppningsvis fixa lite till skolarbeten om jag får tid. nä nu ska jag hoppa in i duschen. vi hööööres.:D pussinussnuss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej din fjant, jag saknade dig idag, men bara skit i oss... jaja! HEJDÅ men vi ses kanske någon annan gång, när det passar DEJ då HAHAHAHA! Lovie youi!

2008-03-06 @ 23:09:37
URL: http://ellarosenfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0