helgen

jahapp lite kort om helgen dådå.
fredag har jag berättat om.
i lördags va de påskmiddag hos mormor eller vi firade kusin som fyllde ett år. och hans pappa. =)
men vi åt ingen påskmiddag utan smörgåstårta. MUUUUMS.
sen åkte vi hem vid 8 o jag somade vid 2.
i söndags va de chilldag hela dagen. sen vid 6 kasnke kom älsklingsjasse till mig. jag älskar att ha dig nära, de tar verkligen 5 min att ta oss till  varandra. o de känns bra. så mös vi o såå. och snacka massa massa massa. o jag behöver sånna hära dagar med dig. återuppliva våra gammla tider. (L) sen stack jasse vid 1 kanske. och jag somnade vid 2.
sne har jag redan berättat om idag.
jaa mina vänner. jag e trött o hungrig. ska ner o käka nu höhö:D
pussinusss


image159

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Älskar att vara nära också! Haha vilken fin bild nadish !!

2008-03-25 @ 14:45:33
Postat av: nadja

haha taack för de hjärtisch

2008-03-25 @ 17:54:31
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0