helgen kommer lastat, med mkt skratt.

jaha då va de söndag och jag har inte skrivit blogg en ända gång denna helg, shame on me. haha
i fredags kom ellarosenfin till mig och hängde med mig en stund. sen åkte jag med mamms och handlade mat o så. sen kom niccie och hämtade mig. så åkte vi till stan. dom roligaste sakerna hände och jag älskar att du har fått körkort mitt hjärta. haha. först skulle vi till kronprinsen och bowla, men så va en väg avstängd så skulle vi ta en annan men så va de en återvändsgränd så när niccie skulle vända så lyser hon rakt på en kille som står och pissar i buskarna HAHAHA. så skämdes vi haha sen när vi kommit till kronprinsen och lagt på pengar på biljettatomaten och tagit ut pengar så ångrade vi oss och ville inte bowla. så då bestämde vi oss för bio, för bio e ju kul. så vi körde till bion och letade parkering, tillslut hitta vi en, la på pengar och gick o kolla vad dom hade för bios. men vi ville inte se bio längre. så vi bestämde oss för att fika. vi gick från sf - bio till lillatorg och kollade om ngt EH hade öppet men alla stängde 9.   efter en lååååång promenad i stan i regnet så hittade vi ett cafe som hade öppet till 10. och de låg exakt vid sf-bio. så de kändes som en lång omväg haha. iaf så tog vi en fika. men de va inte ens gott. haha så vi åkte och träffade kevin. och han va snygg som vanligt. så snackade vi lite med han. sen åkte vi in till mc donalds och beställde en pommes och en glass med extra chokladsås. och de blev verkligen inte glass-med-sås utan sås-med-glass. man såg inte ens glassen HAHAHA. sen skulle vi tanka. men niccie glömde så när vi hade kört förbi halva infarten till bensinmacken så säger jag: TANKA SEDEL. då svänger idioten i den sjukaste hastigheten in till macken hahaha.  efter att niccie stått i 5 minuter och försökt trycka in massa 20:or så gav vi upp med de. haha. och tankade utan 20 jävla lappar. haha. sen hem till niccie och hade mys sen somnade vi.
över mysig dag. tack för all mitt hjärta. jag älskar att vi inte är något. vi har inget intresse och de e ball. haha. jag älskar dig.och tack gode gud för att jag klarade mig ur den hära dagen helskinnad. hahaha

på lördagen vaknade vi halv 9, första ggn. sen vaknade vi från och till ända till klockan halv 11. sen käkade vi frulle efter vi hade myst lite. sen åkte jag hem vid halv 12. för niccie skulle bort. sen åkte jag hem o städade och bakade kanelbullar, de va första ggn jag gjorde de och dom blev stenhårda. haha sen kom ella till mig =) så hade vi mys. sen käkade vi med tha isaksson gang. höhö. och då kom lilli och nelson med =) så kollade vi fotboll lite, roma mot ngn. haha. sen spelade dom fotboll på xboxen. sen efter en stund kom sara med =) så kollade vi melodiefestivalen och efter de spelade vi frågesport på xboxen. jag kom 3:a haha. jossa etta, nelson tvåa och sara o lilli sist HAHAHA. sen åkte dom vid halv 11?! och då gick jag, jossa och papps upp till mitt rum och kollade på fullpackat med  robert gustafsson. JAG ÄLSKAR HONOM. iiih. sen vid 12 pallade inte jossa trycket mer så hon åkte hem. så kollade jag och papps klart. sen somnade jag =)
och idag är det söndag som sagt. papps väckte mig vid halv 11. och nu sitter jag här och sitter. får se vad som händer idag =)
image226


- så vad vill du ha sagt med det här?
- att man blir dum i huvudet av att läsa böcker, så det är bättre att knarka. HAHAHA - robertgustafsson.

helgens sämsta: att jag inte hunnit träffa baby i helgen =(  och att jag har saknat littol mer än vanligt. 
helgens bästa: humor, robert och björn gustafsson. vad skulle svenskafolket ha gjort utan er?  ni är tillochmed så vitsiga att ni har samma efternamn. höhö

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt ;)

2008-03-02 @ 11:38:36
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Kevin

Moget med en massa lögner i bloggen eller !?

2008-03-02 @ 11:51:22
Postat av: nadja

Helena: haha aa=)
kevin: hahaha. vaddå lögner:O du vet de e sant^^

2008-03-02 @ 13:50:46
Postat av: Liss

o jag har saknar dig med galet. er alla. jävla jobb sluta fan inte tidigt en enda dag :( jag e ledig hela veckan utom onsda om du vill träffas :)

2008-03-02 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0