god natt

idag har jag känt mig som en image231
groda-utan-ben-instängd-i-en-bubbla.
helt hopplös. har inte gjort ngt vettigt alls
idag. tänkte plugga och sånt men jag
har inte pallat. har varit med pappa på
bauhouse och handlat saker, sen har
jag snackat med kevin, lärt mig spackla,
spacklat min vägg, sen sovit från 18 till 21.35
drömde en massa under den tiden med=/
sen upp och snacka med niccie och kevin
på msn, sen ner och käka en macka och nu
sitter jag här. ska sova nu igen. vet knappt
inte vad de e för dag idag. jag kännner mig
skumm. och jag har sjukligt många tankar
som cirkulerar i mitt huvud.
har fått för mig
massa saker som jag inte vet om dom
stämmer ens. asså jag e inte deppig
eller mår dåligt eller ngt.
men jag känner mig off. vet inte hur jag
tänker eller vad jag tänker på eller hur
jag vill ha saker och ting eller något.
skit jobbig känsla. allt jag vill är att ha ngn som bryr sig, ngn som man älskar och som älskar en tillbaka, ngn som man kan snacka med allt om. ngn som man träffar varje dag och man trivs sjukligt bra med. jag tror jag måste skaffa mig en pojkvän. jag tror allt beror på de. mamma och pappa skulle oxå behöva att jag skaffa mig ngn. då hade dom blivit lugna. dom tror nog att jag e lagd på andra hållet eller ngt. hahahahaha. pappa säger att han vill ha barnbarn och han vill ha en svärson nu. för han e trött på att va ensam kille bland alla tjejer. haha. lite synd om han  är det allt. så de e väl dags snart att skaffa sig ngn. ^^ haha oj jag tänkte inte skriva så här mkt, men nu blev de de. nu ska jag nanna. är fortfarande trött. :P sen e de skola i morgon, slutar halv 12. sen ska syster hjälpa mig med ett arbete och sen ska jag och mamms till ngn vid hallandsåsen, så ska dom kolla min mage och sånt. varför jag alltid har kramp och ont i den. snälla gud säg inte att jag har blivit gluten allergisk nu oxå. de räcker med att jag e laktosintolerant. please. iaf jag ska sova. sov gott och dröm sött. pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0