fredag, lördag & söndag

igår va jag lika trött som jag va när vi sprang 1 mil i skolan.
i fredags va de mys, vid halv 7 åkte jag hem till nikål. och där va jossa med
sen begav vi oss till kevin. vägen dit va ball. haha. som alla vet är niccie
störd och va va stördare än någonsin då. japp. men de va ball.
sen chilla vi hos kevin och hade mys bara. till så ska de låta och hjälp=D
hjälp är de roligaste. och kevin är de torraste. jag niccie och jossa dog av flabb
men kevin rörde inte en fena. skit torr. höhö. iaf sen vid 3-halv 4 körde vi hem
den första biten försökte niccie hålla mig vaken genom att klämma på mig
och kalla mitt namn var 3 sekund. men sen gav hon upp och både hon och jag
somnade. så josse fick va vaken själv :$ haha.
sen hem och käkade hos niccie. sen kolla dom tv men jag somade vid kvart över 4 kasnek
sen vaknade vi vid 9-halv 10 i går. låg och mös.
sen åkte jag hem. ska fixa lite här hemma. 
sen åkte mina föräldrar. så kom niccie och jossa.så lagade vi mat och hade mys
sen åkte vi till svedala och handlade godis och träffade kevin, huvet niccie hade
glömt sin plånbok hos honom i fredags. sen hem kollade melodifestivalen.
BJÖRN GUSTAFSSON (L) så mkt kärlek.
sen spelade dom harry potter på xboxen.
sen mös vi. jossa åkte hem vid 1 kasnke?! hon skulle hämta sina föräldrar i bara.
så då gick jag och niccie och la oss. och de va de skönaste.
sen väckte tönten mig vid 9 med att trycka in min näsa så jag inte fick luft. FUKKER
sen åkte hon och nu har jag legat och kollat jumper =)
de va mys. idag får jag se vad som händer.
hoppas alla har haft en mys helg. pussinuss.

Kommentarer
Postat av: drenusha

ha en bra dag :)

2008-03-16 @ 11:11:11
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0