är redan trött på de

iaf jag pallar igentligen inte skriva men jag gör de för niccies skulle, så hon har ngt att läsa på jobb i morgon ^^ höhö. eller igentligen behöver jag inte skriva de för hon vet allt om mitt liv, vad som händer varje sekund iochmed vi snackar typ 4-99 ggr per dag. hahaha.
igår va jag hemma från skolan, tänkte plugga hela dagen men andra saker kom mellan. och familjen och släkten lägger jag i första hand. så jag umgicks med min kusin och sen även min syster. han typ inte plugga ett skit. =( sen kollade jag då gossipgirls. missade denna girlyn oxå med jossa och niccie =( flåååt. sen vid halv 10 åkte jag och min syster till robin,. vår andra kusin och chillade där. de va mys. och de behövdes.
iaf idag va de skola 8-16.20, hade prov i historia och det gick förväntansfullt bra faktiskt. =D sen åkte jag hem, och då va kusinen häär. hon ska bo här några dagar. och de e ju mys. sen tapeserade jag och mamms. hann inte bli klara för andra grejer kom emellan. sen käkade vi och efter de åkte vi och handlade, fyllde på vårt skafferi med massa glutenfria grejer. är redan trött på de. jag pallar inte. de e äckligt och smakar som min kära kompis fisar luktar (nämner inga namn). iaf sen kollade jag greys. och nu sitter jag här och sitter. 
har tre lektioner i morgon med typ 1000 timmars håltimme mellan alla, börjar 8 och slutar 3. och ska till tandläkaren vid 11.så jag ska inte til skolan i morgon tänkte jag. tänkte fråga mamms om vi kan handla färg så de blir snyggt här igen. iiih. iaf jag e trött och jag pallar inte skriva mer. 
på fredag ska jag och niccie (jossa? oxå kasnke) ta oss en tripp upp till kevin. och hälsa på honom. har aldrig varit hos han. haha. iaf sen lördag ska mina föräldrar bort och sova borta. så de ska bli skönt. ska ha fest ^^ höhöhö där skojade jag verkligen. men iaf pallar inte skriva mer. hejdå. sov förjävligt och ha mardrömmar, sånna som jag har om min äckliga mjölk och mitt bröd.  

Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAHAHA JAG DÖÖR. Du e sjuk. kärlek

2008-03-13 @ 07:45:56
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

höhö ^^ jag älskar dig

2008-03-13 @ 08:42:15
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0